КОМПЛАЄНС
АТ «БАНК «ГРАНТ» високо цінує свою репутацію надійного та стабільного Банку і прагне до неухильного дотримання загальновизнаних принципів і норм міжнародного права, законодавства України, внутрішніх нормативних документів Банку.

З цією метою в АТ «БАНК «ГРАНТ» введена система комплаєнс, яка забезпечує контроль за дотриманням Банком законодавства України, в тому числі нормативно-правових актів Національного банку України, ринкових стандартів, етичних норм, внутрішніх процедур, належної поведінки працівників Банку.
Якщо Вам стали відомі факти неналежної поведінки наших співробітників (порушення Кодексу корпоративної поведінки та етики), порушення законодавства або інші факти, які можуть зашкодити інтересам клієнтів і / або Банку, Ви можете проінформувати нас про це за допомогою форми повідомлення про порушення.
Одержувачем Вашого повідомлення є Управління комплаенс АТ «БАНК «ГРАНТ». Кожне повідомлення обов'язково буде оброблено із забезпеченням конфіденційності Вашого звернення.

Звертаємо Вашу увагу на те, що передбачена можливість відправляти повідомлення анонімно, але якщо Ви залишите контактну інформацію, це дозволить при необхідності зв'язатися з Вами для уточнення даних з метою більш ретельного розслідування комплаенс-інцидентів.

Ви можете відправити заповнену форму в Управління комплаенс АТ «БАНК «ГРАНТ» на електронну пошту: cco@grant.kharkov.ua
або в паперовому вигляді через поштову скриньку, який знаходиться за адресою: м. Харків, вул. Данилевського, 19, в холі банку з лівого боку.

Шановні Клієнти Банку!
Повідомлення, які заповнені з метою вирішення особистих конфліктів з посадовими особами АТ «БАНК «ГРАНТ» не розглядаються. Також повідомляємо, що скарги на якість обслуговування не розглядаються Управлінням комплаенс АТ «БАНК «ГРАНТ».
Коментарі