Постійно розширюється спектр послуг, які надаються клієнтам банку. До послуг клієнтів - сучасні банківські технології: системи дистанційного банківського обслуговування "Клієнт-банк" та "SMS-сервіс", зарплатні проекти з використанням міжнародних карток, система інтернет банкінгу "Смарт-Грант" надає цілодобовий доступ до рахунків через мережу Інтернет. Маючи висококласних фахівців, новітнє програмне та апаратне забезпечення, банк здійснює розрахунки своїх клієнтів з їхніми вітчизняними та закордонними партнерами в мінімальні терміни. Довгострокові цілі банку незмінні - мінімізація ризиків, зростання власного капіталу, збереження та зміцнення фінансової стійкості, подальше розширення клієнтської бази та розвиток роздрібного бізнесу.
НАША ВІЗІЯ
Надійний і стабільний український Банк, основою якого є, перш за все, довіра наших клієнтів.
НАША МІСІЯ
Ми – невеликий банк і головна наша відмінність від великих банків в індивідуальному підході до кожного нашого клієнта.
Для нас не є самоціллю за будь-яку ціну збільшувати клієнтську базу, але ми боремося за кожного нашого клієнта і цінуємо кожного з них.
"БАНК "ГРАНТ" - надійний банк для успішних людей"
АТ "БАНК "ГРАНТ" розробив Стратегію розвитку Банку на 2025-2027 роки, яку було затверджено Рішенням Наглядової Ради АТ "БАНК "ГРАНТ" (протокол №20 від 24.12.2024 р.).
Основою бізнесу Банку є якісне обслуговування клієнтів, створення комплексної системи обслуговування за усіма напрямками з використанням як індивідуального, так і загального підходу з одночасним створенням повного спектру надання фінансових послуг.
Основною метою Банку є: створення сучасного клієнтоорієнтованого всеукраїнського банку з регіональною мережею торгових точок, кваліфікованим персоналом, новітніми інноваційними технологіями, який втілює в собі найкращі європейські банківські стандарти і надає клієнтам, акціонерам і працівникам універсальний спектр якісних банківських послуг, націлених на прибуткові та інноваційні продукти, отримання визначеної долі ринку, який би задовольняв потреби клієнтів в банківських та супутніх послугах; збільшення капіталу та вартості Банку; зростання матеріального добробуту працівників Банку.
СТРАТЕГІЧНІ ЦІЛІ РОЗВИТКУ БАНКУ:
Економічна відповідальність АТ "Банк "Грант" перед суспільством реалізується в наданні виключно якісних продуктів і послуг з урахуванням соціальних, правових, екологічних та інших потреб суспільства. Банк відкрито і прозоро веде свій бізнес, ми слухаємо та чуємо наших клієнтів і партнерів, своєчасно аналізуючи їх запити, відповідаємо їх потребам.
Банк постійно підтримує зв’язок із суспільством, своєчасно надаючи клієнтам найповнішу і достовірну інформацію про продукти та послуги, які реалізуються, а зацікавленим особам – фінансову звітність про свою діяльність. При плануванні проектів Банком враховуються інтереси всіх сторін, яких може торкнутися реалізація проекту, а не тільки зацікавлених сторін.
Банк зацікавлений в економічному розвитку суспільства, в рамках якого він реалізує свій бізнес, і тому пріоритетним в програмах Банку є підтримка реального сектора економіки. Лідируючими галузями, що кредитуються Банком на сьогоднішній день, є переробна промисловість і сільське господарство – приблизно 40%, будівництво та проектний бізнес – 14%, торгівля та сфера послуг – 25%, а також енергетика, транспорт, охорона здоров’я, інформаційна та телекомунікаційна сфери, науково-технічна діяльність та інші галузі. Кредитуються підприємства, розташовані в Харківській, Одеській, Сумській, Полтавській та Київській областях. В загальному кредитному портфелі Банку переважна більшість – близько 87% це кредити, надані бізнесу та підприємствам.
Банк дуже дбайливо ставиться до своїх клієнтів. Стабільність, професіоналізм, відповідальність і прозорість у взаєминах з клієнтами є запорукою довгого і взаємовигідного співробітництва. Усі умови договорів виконуються своєчасно. За останні два десятки років жодного випадку затримок у проходженні платежів з вини банку не було.
Ще одним, дуже істотним, проявом економічної відповідальності Банку перед суспільством є сумлінна і своєчасна сплата податків. Банк є великим платником податків.
"Не можна жити у суспільстві і бути вільним від суспільства" - писав один із класиків. АТ "Банк "Грант" цілком усвідомлює необхідність правильної і планомірної взаємодії зі структурами суспільства, в рамках якого він існує. Успішний розвиток бізнесу, тим більше у фінансовій сфері невід’ємно пов’язаний з успішним розвитком суспільства і зростанням добробуту його членів. Соціальну відповідальність Банку можна розділити дві частини – внутрішню і зовнішню.
Внутрішня соціальна відповідальність спрямована, перш за все, на ділову практику і взаємини з власним персоналом. Вона включає в себе такі напрямки діяльності як безпека та охорона праці, стабільна виплата і гідний розмір заробітної плати, розвиток людського капіталу через різні навчальні програми, перепідготовку та підвищення кваліфікації співробітників, допомога в нестандартних і критичних ситуаціях. Співробітники повністю поділяють пріоритети і цінності Банку, кожен несе персональну відповідальність за якість своєї роботи, вони мотивовані, доброзичливі і прагнуть до професійного росту. Команда співробітників є основним капіталом і предметом гордості Банку.
Зовнішня соціальна відповідальність включає в себе якісне і повноцінне задоволення запитів клієнтів і партнерів, взаємодія з місцевою громадою і участь в державних програмах, підвищення обізнаності населення у фінансових питаннях і готовність Банку брати участь у кризових ситуаціях, благодійність і спонсорство. Банк цілком усвідомлює, що комерційна успішність його діяльності безпосередньо залежить від інтересів нашого суспільства. Підвищення добробуту кожного з його членів неодмінно сприятиме зростанню і успіху Банку. Банк хоче, щоб кожен клієнт, приходячи до нас, отримував повне задоволення своїх запитів. Банк працює над популяризацією банківських послуг і підвищенням рівня фінансової грамотності населення. Відділення Банку, усвідомлюючи свою відповідальність відносно тих, хто живе і працює по сусідству, тісно співпрацюють з місцевими громадами, посильно відповідаючи на запити спільноти, де вони розташовані.
Екологічна відповідальність Банку реалізується в беззаперечному виконанні вимог екологічного законодавства, а також у низці заходів, спрямованих на зменшення негативного впливу на навколишнє середовище. Основними цілями даних заходів стало більш раціональне використання ресурсів. Зменшення споживання електроенергії, води і теплової енергії за рахунок утеплення фасадів будівель і заміни вікон на енергозберігаючі. Використання енергозберігаючих джерел світла та тепла, правильна утилізація відпрацьованих ламп і джерел енергії. Економія паперу за рахунок переходу на електронний документообіг. Раціональна утилізація відходів, сортування їх для переробки та повторного використання.
В рамках зменшення негативного впливу на навколишнє середовище серед співробітників Банку проводиться популяризація дбайливого ставлення до ресурсів та енергії. При розробці і реалізації банківських продуктів Банк враховує екологічну складову майбутніх проектів. Серед рівних проектів реалізуються ті, які позитивно впливають на навколишнє середовище. Банк рекомендує клієнтам і партнерам дбайливо ставитися до енергії та ресурсів, а також зменшувати негативний вплив на навколишнє середовище.