Комплаєнс

 
                                                      Комплаєнс
 
АТ «БАНК «ГРАНТ» високо цінує свою репутацію надійного та стабільного Банку та прагне до неухильного дотримання загальновизнаних принципів і норм міжнародного права, законодавства України, внутрішніх нормативних
документів Банку. 
 
 
 З цією метою в АТ «БАНК «ГРАНТ» запроваджено систему комплаєнс, яка забезпечує контроль за дотриманням Банком законодавства України, у тому числі нормативно-правових актів Національного банку України, ринкових стандартів, етичних норм, внутрішніх процедур, належної поведінки працівників Банку.
 
Всі послуги АТ «БАНК «ГРАНТ» надає з дотриманням основ професійної етики
та у відповідності до самих високих стандартів якості.
 
 Якщо Вам стали відомі факти неналежної поведінки наших працівників (порушення Кодексу корпоративної поведінки та етики), порушення законодавства або інші факти, які можуть зашкодити інтересам клієнтів і / або Банку, Ви можете проінформувати нас про це скориставшись формою повідомлення про порушення.
 
 
 Одержувачем Вашого повідомлення є Управління комплаєнс АТ «БАНК «ГРАНТ». Кожне повідомлення обов'язково буде оброблено з забезпеченням конфіденційності Вашого звернення.
 
 Звертаємо Вашу увагу на те, що передбачено можливість надсилати повідомлення анонімно, але якщо Ви залишите контактну інформацію, це дозволить при потребі зв’язатись з Вами для уточнення даних з метою більш ретельного розслідування комплаєнс-інцидентів. 
 
 Надсилайте заповнену форму до Управління комплаєнс АТ «БАНК «ГРАНТ»
на електронну пошту: 2, 44, 14, 19, 3, 16, 88, 86, 53, 93, 93, 1, 35, 70, 10, 94, 23, 97, 20, 50 
або у паперовому вигляді до поштової скриньки, що знаходиться за адресою:
м. Харків, вул. Данилевського, 19  в холі банку з лівого боку.
 
Шановні Клієнти Банку!
Повідомлення, що заповнені з метою вирішення особистих конфліктів з посадовими особами АТ «БАНК «ГРАНТ» не розглядаються. Також повідомляємо, що скарги за якістю обслуговування не розглядаються Управлінням комплаєнс АТ «БАНК «ГРАНТ».