БАНК "ГРАНТ" пропонує конкурентні ставки за договорами кредитування.
Саме тут найбільше проявляється наш основний принцип - для нас кожен клієнт особливий!
Ніде Вам не приділять стільки уваги, скільки Ви отримаєте, звернувшись вБАНК "ГРАНТ".
Ваша заявка на отримання кредиту буде розглянута в найкоротші терміни. Крім того, ми чесні з нашими
клієнтами, тому всю інформацію щодо умов договору кредитування Ви отримаєте відразу і надалі у Вас не
виникне неприємних моментів з приводу з'явившихся раптом додаткових платежів.
Для того, щоб отримати кредит Вам необхідно:
Звернутися в будь-яке відділення банку, де фахівці кредитного відділу дадуть Вам кваліфіковану
консультацію, приймуть Вашу заявку, допоможуть заповнити необхідні документи.
Після розгляду Вашої заявки, при позитивному рішенні кредитного комітету з Вами підписується кредитний
договір і Ви отримуєте можливість придбати те, на що брався кредит. (Фізичні особи кредитуються тільки у
національній валюті України)
Споживчий кредит
Кредит на авто
Кредит на житло
Споживча кредитна лінія
Кредитна лінія під заставу нерухомості
Споживча кредитна лінія без застави
Овердрафт фізичним особам
Початковий перелік документів, необхідних для отримання кредиту:
- паспорт
- довідка про присвоєння ідентифікаційного коду
- довідка з місця робота про заробітну плату за останні шість місяців (декларація про доходи за
останні два квартали)
- рахунок з магазину (договір купівлі-продажу)
Для оформлення кредиту Вам буде необхідно заповнити:
Терміни погашення кредиту і графік виплати відсотків по ньому фіксуються в кредитному договорі, відсотки
нараховуються на фактичну суму кредиту.
Умовами за яких Банк розпочинає діяльність з врегулювання Простроченої заборгованості
є
- наявність підстави для роботи з Боржником – Прострочена заборгованість;
- порушення строку виконання зобов’язань Боржником, починаючи з дня, наступного за датою сплати
обов’язкового щомісячного платежу за Кредитним договором.
Взаємодія при роботі з врегулювання Простроченої заборгованості
- попереднє інформування Боржника (фізичної особи) про настання термінів погашення заборгованості;
- повідомлення Боржника про несвоєчасне виконання зобов’язань (sms-інформування, надсилання
голосових повідомлень, розсилка електронних або паперових листів);
- проведення переговорів, консультації та зустрічей з боржником/контрагентом, у тому числі в
телефонному режимі;
Порядок погашення Простроченої заборгованості визначається відповідно до законодавства України. У разі
здійснення Боржником платежу Простроченого боргу для виконання зобов’язань за Кредитним договором, ця
сума погашає вимоги кредитора у послідовності передбаченій Кредитним договором.
Боржник при врегулюванні Простроченого боргу може самостійно обрати будь-який зручний спосіб
погашення Простроченого боргу:
- шляхом внесення платежу через касу Банку;
- безготівкового перерахування коштів на рахунок, що зазначений в договорі;
- шляхом перерахування коштів за допомогою «СМАРТ-ГРАНТ»;
- будь-яким іншим шляхом для перерахування коштів.
Боржник при врегулюванні Простроченої заборгованості повинен повідомити Банк про те, що його інтереси
при врегулюванні Простроченої заборгованості представляє його уповноважений представник шляхом звернення
до відділення Банку з належним чином оформленими підтвердними документами, що підтверджують особу та
право представляти інтереси Боржника уповноваженому представнику.
Захищена категорія споживачів
Згідно змін до
Закону України «Про споживче
кредитування», якими доповнюються вимоги щодо врегулювання
простроченої заборгованості із захищеною категорією клієнтів.
У період дії воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування
кредитодавець, колекторські компанії, залучені кредитодавцем на договірних засадах, до безпосередньої
взаємодії із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем або майновим
поручителем, третіми особами, зобов’язані дотримуватися додаткових вимог щодо етичної поведінки стосовно
захищеної категорії клієнтів.
Боржник при врегулюванні Простроченого боргу може самостійно обрати будь-який зручний спосіб
погашення Простроченого боргу:
- військовослужбовці Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України
військових формувань та правоохоронних органів спеціального призначення, Державної спеціальної
служби транспорту, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, які
проходять військову службу на території України;
- військовослужбовці, які стали особами з інвалідністю внаслідок захворювання, пов’язаного з
проходженням військової служби, чи внаслідок захворювання після звільнення їх з військової
служби, пов’язаного з проходженням військової служби;
- члени сімей військовослужбовців, які загинули, померли чи пропали безвісти;
- особи, які перебувають у полоні, особи, з якими втрачено зв’язок, особи, зниклі безвісти.
Підтвердними документами про належність споживача до захищеної категорії є:
- для військовослужбовців Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України
військових формувань та правоохоронних органів спеціального призначення, Державної спеціальної
служби транспорту, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, які
проходять військову службу на території України, - підписана командиром (начальником,
керівником) або особою, яка його заміщує, відповідного структурного підрозділу, в якому
проходить службу такий військовослужбовець, або керівником територіального центру комплектування
та соціальної підтримки, який здійснив заходи щодо призову споживача на військову службу,
скріплена гербовою печаткою довідка за формою, встановленою додатком 2 до Закону України "Про
споживче кредитування". Допускається складення довідки рукописним способом; для
військовослужбовців, які стали особами з інвалідністю внаслідок захворювання, пов’язаного з
проходженням військової служби, чи внаслідок захворювання після звільнення їх з військової
служби, пов’язаного з проходженням військової служби, - посвідчення інваліда війни; для членів
сімей військовослужбовців, які загинули чи померли, - посвідчення члена сім’ї загиблого;
- для осіб, які перебувають у полоні, осіб, з якими втрачено зв’язок, осіб, зниклих безвісти, для
членів сімей військовослужбовців, які зникли безвісти, -інформація, надана державним
підприємством, яке виконує функції Національного інформаційного бюро, про те, що особа
утримується в полоні або перебуває у заручниках держави-агресора, або включена до реєстру як
така, з якою втрачено зв’язок, або зникла безвісти.
Втрата належності до захищеної категорії осіб
Про втрату належності до захищеної категорії осіб, клієнт повинен повідомити Банк протягом 30
календарних днів.
Якщо споживач, який належить до захищеної категорії та має бажання на період дії воєнного стану в
Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування припинити взаємодію з Банком, його
близькі особи, представники, спадкоємці, поручителі або майнові поручителі повідомляють Банк про
таке
волевиявлення та про належність споживача до захищеної категорії нарочно, поштою або за допомогою
інших
засобів комунікації.
Перелік контактних даних Банку, за якими приймаються звернення споживачів фінансових послуг щодо
діяльності залученої колекторської компанії (у разі залучення колекторської компанії до врегулювання
Простроченої заборгованості) та надання документів щодо належності до захищеної категорії осіб: