Загальні відомості

  Акціонерний Східно-Український біржовий банк "ГРАНТ" створений 26 липня 1991 року  відповідно до законодавства України як закрите акціонерне товариство.  Банк перереєстрований Національним банком України 29 жовтня 1991 року за номером 62. Другого липня 1996 року "ГРАНТ" отримує нову ліцензію НБУ №6, на підставі якої здійснює усі види банківських операцій у національній та іноземних валютах. На зборах акціонерів 25 вересня 2009 року було прийнято рішення про реорганізацію банку «ГРАНТ» із закритого в публічне акціонерне товариство, а 16 квітня 2018 року згідно з рішенням загальних зборів акціонерів банк змінив тип акціонерного товариства з ПАТ на ПрАТ і отримав свою нинішню повну назву:

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «СХІДНО-УКРАЇНСЬКИЙ БАНК «ГРАНТ»

 Банк «ГРАНТ» є одним із засновників Української міжбанківської валютної біржі, членом Незалежної асоціації банків України, Харківського банківського союзу, Фонду гарантування вкладів фізичних осіб. Банк входе до міжнародній системі S. W. I. F. T., підключений до REUTERS.         

        Головний офіс банку розташований в Харкові за адресою вул. Данилевського, 19.

 Банк «ГРАНТ» має 17 відділень у містах: Харків, Київ, Шостка, Суми, Полтава, Одеса. 
 
Банк "Грант" активно розвивається, так за останні 15 років статутний фонд збільшився з 9 млн. до 400 млн. грн., активи банку зросли з 61,4 млн. до 1171 млн. грн., а кредитний портфель збільшився з 36,7 млн. до 771 млн. грн.

 Постійно розширюється спектр послуг, які надаються клієнтам банку. До послуг клієнтів найсучасніші банківські технології: системи дистанційного банківського обслуговування «Клієнт–банк» та «SMS–сервіс», зарплатні проекти з використанням міжнародних карт, система «Смарт-Грант» надає цілодобовий доступ до рахунків через мережу Інтернет.

 Маючи висококласних фахівців та новітнє програмно-апаратнє забезпечення банк здійснює розрахунки своїх клієнтів з їх вітчизняними і зарубіжними партнерами в мінімальні терміни.
 
 Довгострокові цілі банку незмінні — мінімізація ризиків, зростання власного капіталу, збереження та зміцнення фінансової стійкості, подальше розширення клієнтської бази та розвиток роздрібного бізнесу.